Смятам, че филмите и творците губят изключително много от спазване на политкоректност. Губят от креативнотта и таланта на творците. Представете си колко по-истински и натурални щяха да са филмите, ако не се съобразяваха с темите и силните на деня, които да определят какво трябва и не трябва да се обсъжда.
За съжаление е точно така. И в обозримо бъдеще не вярвам да се променят нещата. Донякъде като положителен знак може да е флопването на новия филм The Marvels, който е неприкрит инструмент на "новата идеология": с режисьор - чернокожа жена, която побърза да определи критиците на филма като расисти, сексисти и хомофоби. Не съм го гледал още, де, но съм сигурен, че ще е пълен до козирката, че и отгоре с политкоректност 😄 (ще го гледам като се появи в Дисни+).
Аз Марвел никога не съм ги харесвала. С изключение на Дедпул, намирам филмите им за скучни. Но може би в мен е проблема, защото не съм голям фен на комиксите.
А след опита на Дисни да направят Снежанка цветнокожа латина тотално ми паднаха в очите кинотворците. Просто адски много ме отблъсква този тренд да се изменят класики. Нямам против да има разнообразие откъм раси в главните персонажии тн, но да измислят нови филми и истории. Както в "Бриджертон" имаше чернокожа кралица. 🤔 Ами не, не е фактологическо коректно.
На Бриджертън като гледах за първи път трейлъра помислих, че е някаква приказка или фентъзи. Но пък учудващо сериалът си има доста стабилна фен-маса и високи оценки. На мен ми изглежда, че и без цветовите исторически несъответствия, пак ще е (поне за мен) негледаема сапунка 😄
Наистина начинът да се усетят е хората да почнат да бойкотират филмите и те да флопнат. Като почнат да губят приходи много бързо ще им дойде акъла.
Проблемът е, че много франчайзи си имат стабилна, но заблудена фен база, която е готова да погълне и най-голямата боза. Например, това, което направиха с Аквамен , три години отлагане, преправяне и орязване на сценария на филма(най-вече заради Амбър Хърд) за мен е пълно безумие. Имам чувството, че накрая зрителите ще получат много кофти претупан продукт.
А какво ви е мнението за все по-дългите филми, които правят? Последнната 1-2 години нвмалко филми пуснаха с времетраене близо 3 часа, понякога и малко отогре.
На мен честно казано ми идват малко дълги. Филнът трябва да е много, много хубав и динамичен, за да не ги усетя тези 3 часа. Това ми се случи с "Вавилон". Не усетих кога мина времето. Но някои други ми дойдоха в повече.
И някой знае ли каква е причината за това увеличаване на времето? Вероятно печелят повече при по-дълъг филм и им е по-изгодно в послледно време.
Много хора се оплакват от политкоректността в киното. Смятате ли, че тя ощетява и ограбва таланта на режисьорите и актьорите?
Смятам, че филмите и творците губят изключително много от спазване на политкоректност. Губят от креативнотта и таланта на творците. Представете си колко по-истински и натурални щяха да са филмите, ако не се съобразяваха с темите и силните на деня, които да определят какво трябва и не трябва да се обсъжда.
Наистина начинът да се усетят е хората да почнат да бойкотират филмите и те да флопнат. Като почнат да губят приходи много бързо ще им дойде акъла.
Проблемът е, че много франчайзи си имат стабилна, но заблудена фен база, която е готова да погълне и най-голямата боза. Например, това, което направиха с Аквамен , три години отлагане, преправяне и орязване на сценария на филма(най-вече заради Амбър Хърд) за мен е пълно безумие. Имам чувството, че накрая зрителите ще получат много кофти претупан продукт.
А какво ви е мнението за все по-дългите филми, които правят? Последнната 1-2 години нвмалко филми пуснаха с времетраене близо 3 часа, понякога и малко отогре.
На мен честно казано ми идват малко дълги. Филнът трябва да е много, много хубав и динамичен, за да не ги усетя тези 3 часа. Това ми се случи с "Вавилон". Не усетих кога мина времето. Но някои други ми дойдоха в повече.
И някой знае ли каква е причината за това увеличаване на времето? Вероятно печелят повече при по-дълъг филм и им е по-изгодно в послледно време.